I have been waiting on their website to order the stuff I want since 09:00 this morning and now they wont let me in on the page. I am seriously going to kill someone if all the stuff is gone when I can get in! I think this is really bad costumer service.. I can't even think right now!
I will get back to you with news on my hunt for the Versace for H&M collection!
WISH ME LUCK!!
Det er bar ikke i orden! Jeg trode jeg havde bestilt en halskæde og noget tøj, men så fortæller H&M, at jeg har bestilt en cap.......) :
ReplyDeleteKan ikke nøjes med en cap.
ReplyDeleteHåber det går beder for dig. : D
Ej sad du også og ventede?! Jeg føler med dig :(
ReplyDeleteDet' da ikke deres skyld du ikke kan komme derind.
ReplyDeleteDer kan være problemer med deres servers, eller også har de været i gang med at opdatere siden, hvor der er sket en fejl og den skal rettes først..
Det er da deres skyld når jeg har ventet i mere end en time på at bestille en jakke og de er udemærket klar over at der ville komme sindssygt mange mennesker for at bestille. De har jo selv reklameret med det over alt så deres servers burde jo kunne klare det. Det har ikke noget med en fejl at gøre.
ReplyDelete