7.5.12

VINTAGE BLING


My best friend's wonderful grandmother gave me these four pairs of beautiful earrings knowing that I would wear them and love them much more than she can. She bought the purple pair when she was younger and even my best friend remember them from when she was very little. As much as I love buying vintage jewelry, knowing the story behind and the person who used to wear them really just make it a lot more special. Also the gold earrings remind me so much of vintage Chanel, I will feel very fashionable wearing these.

3 comments:

  1. Hej Sebastian Simon.
    Jeg skrev til din veninde som havde alle de mange øreringe fordi som jeg forstod det solgte hun ud af dem, ik?
    Hun svarede desværre aldrig, og der var ellers nogle jeg meget godt kunne lide.
    Tænker at mine beskeder er endt i indbakken under ''andre'', så kunne du lokkes til at skrive til hende?:)

    Mvh en fast læser, der beundre dig for den du er!
    Rikke // www.stavefajl.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Det lyder meget underligt? Har du prøvet at skrive til hende på facebook, hendes profil er her https://www.facebook.com/lykke.paulsen - jeg ved nemlig ikke hvilke øreringe der stadig er tilbage :)

    Og mange tak! xo

    Ps. Mit navn er bare Sebastian, Simon er mit efternavn.

    ReplyDelete
  3. Haha okay meget godt at vide til næste gang!:D
    Men ja, har skrevet to gange på facebook :s

    ReplyDelete